W wersji v1.3 zostały wprowadzone małe poprawki wizualne oraz poprawki w kodzie programu (zabezpieczenia które dodało showup). Z tego powodu generator nie chodził przez 3 ostatnie dni. Teraz jest już wszystko w porządku 


WPROWADZONY ZOSTAŁ UPDATE KTÓRY MA NA CELU DŁUŻSZE DZIAŁANIE GENERATORA !

O co chodzi? Administracja coś zaczęła węszyć i wprowadziłem pewien myk ze maksymalnie możemy dodać 3x300 żetonów przez 24h. 
Zrobiłem tak, ponieważ niektórzy nadużywali tego programu. 


Link 1(Dostępny!):
Pobrań: 946

Nie wierzysz? Obejrzyj filmik!

To nie wszystko!

Tutaj prezentuje Wam mój (jeszcze nie do końca skończony ALE działający) program, który działa na privach :) Co robi dowiecie się sami!



Link 1(Dostępny!):
Pobrań: 348

Link 2(Dostępny!):
Pobrań: 340





26 komentarze:

zajebutek pisze...

ankiety mi nie działają, i nie mogę dostać kodu aktywacyjnego :/

Unknown pisze...

Dzięki :D ta nowa wersja w końcu działa. nie wiesza się i śmiga wszystko tak jak powinno! 300 doładowane

zajebutek pisze...

Jaką ankiete wypełniasz i z jakiej sieci masz fona ? Bo ja robie kazdą na playu i nie chce mi się pobrać :///

Unknown pisze...

z playa chyba nie da sie. jedynie orange plus i heyah/tmobile ale nie jestem pewien

zajebutek pisze...

a którą ankietę wypełniałeś ?

zajebutek pisze...

a może mógłbyś mi podać ten kod aktywacyjny ? chyba że do każdego jest inny. Pliska pilnie potrzebuje.

Martinas Smitd pisze...

Wypelnilem tą co napisali w 'jak pobrac' a kod z tego co widze jest inny bo pobieralem ostatnio i zmienil sie teraz

Martinas Smitd pisze...

Ale warto :D doladowalem dzis znowu 300

voyager pisze...

dzieki stary ! w koncu pojde z konefka na priv:)

zajebutek pisze...

Martinas Smitd podaj gg jak masz, mam do ciebie sprawę

ewerlast pisze...

spoko hack, 20min się meczyłem żeby go ogarnac ale doladowalem 400 zetonow

Anonimowy pisze...

ej możecie podać kod?

marecki pisze...

dzieki!
co do kodu kazdy jest unikalny

zajebutek pisze...

to może weź mi jakiś wygeneruj i możesz przecież go tu podać. W generatorze przecież nie podajesz numeru telefonu tylko kod. Podaj 2 kody, bo mam problemy z tymi ankietami

Unknown pisze...

AHF-AS2-73Z
BZW-AOW-839

więcej nie daje.

ps3maniac2341 pisze...

dzięki Martin za kod :D sztos program, 300 żetonow :) czekam na Pantere i idziemy na priv <3

majkel pisze...

też skorzystałem. program troche wiesza, ale da sie doladowac po jakims czasie mam nadzieje, ze bedzie aktualizacja.

zajebutek pisze...

Kurde wygeneruj jeszcze jeden plis bo mnie uprzedzili.

zajebutek pisze...

I jak możesz to wyślij mi go na gg 36007069 bo znów mnie uprzedzi ktoś ...

Anonimowy pisze...

możecie podać jakiś kod co działa ???

malaga pisze...

pobierzcie kod i po problemie. dzięki za generator

Anonimowy pisze...

Jak się nie da pobrać już 3 razy wpisałem nr tel i nic nie ma żadnego pobierania podajcie jakiś kod?

slizzer pisze...

Musi być coś na koncie z tego co widze :) ja pobrałem za 3zł a już 300żetonow do przodu xD sztos. i nie żebrajcie bo i tak dużo można zyskac :D

puhaczen pisze...

Nie trzeba :D mam 0zl na koncie i sciagnalem. dzieki stary! doladowane 300, jutro znow pobieram kod bo Lucky_Karma bedzie

Anonimowy pisze...

Gdzie wy niby pobieracie ten kod ? Klikam dokładnie tak jak jest napisane w opisie i tylko wyskakują mi reklamy, żebym jakieś smsy wysylał. Może u mnie cos nie działa ? Możesz podać jeden kod na próbe ?

puhaczen pisze...

bo trzeba ale nic sie nie placi. doladowalem znowu 300 xD

Prześlij komentarz